دسته‌بندی نشده

بهترین ریمل حجم دهنده کدام است؟

ریمل اصل

ویژگی‌های بهترین ریمل چیست؟

ریمل یکی از اصلی‌ترین لوازم آرایشی خانم‌هاست که نحوه استفاده بسیار راحتی دارد. یک ریمل خوب باید دارای فرمولاسیون غنی باشد و با داشتن غلظت مناسب، به مژه‌ها حجم بدهد. علاوه بر این باید کیفیت بالایی نیز داشته باشد تا باعث آسیب دیدن مژه‌هایتان نگردد.

 

ویژگی بهترین ریمل‌ ها

 هنگام انتخاب بهترین برند ریمل باید به چند نکته کلیدی زیر توجه کنید.

  • اولین موردی که باید در زمان خرید ریمل به آن توجه کنید، نوع مژه‌هایتان است. اگر مژه‌هایتان نازک و کم‌پشت دارید باید به دنبال ریمل‌های حجم دهنده باشید. این نوع ریمل‌ها به مژه‌ها حجم و ضخامت بیشتری می‌دهند.
  • مورد بعدی کیفیت محصول است که حتماً باید به آن توجه کنید. ازآنجایی‌که ریمل جزو وسایل آرایشی بهداشتی است، باید از مواد باکیفیت و بهداشتی تهیه شده باشد.
  •  همچنین قیمت محصول نیز اهمیت زیادی دارد و در زمان خرید باید موردتوجه قرار گیرد.
  • یک ریمل خوب و باکیفیت باید از محصولاتی باکیفیت و درجه یک تهیه شده باشد و نباید حالت چسبندگی به مژه‌ها بدهد و حالت آنها را از بین ببرد.
  • محصول خوب و باکیفیت نباید پخش شود یا زیر چشم بریزد.
  •  ریمل‌های باکیفیت ماندگاری بالایی دارند و اغلب ضد حساسیت هستند.

1. ریمل چشم اسنس مشکی مدل I Love Extreme Volume

یکی از بهترین ریمل چشم های موجود در فروشگاه اینترنتی بانه گالری که بیشتر اوقات ناموجود است و در صورت موجود کردن به دلیل محبوبیت بسیار بالا، سریعا تمام شده و همه نمونه های آن ثبت سفارش می شوند. این ریمل دارای فرچه ای حتی بزرگتر نسبت به سایر ریمل چشم های بازار است که حجم دهندگی بهتری را نتیجه می دهد، استفاده از مواد بسیار با کیفیت با رنگ دانه های فوق مشکی و قابلیت عدم پخش شدن مواد، از جمله دیگر ویژگی ریمل چشم اسنس مشکی صورتی اصل می باشد. این محصول دارای فرچه مویی است که مانع از به هم چسبیدن مژه ها می شود. این محصول را می توان به عنوان بهترین مارک ریمل چشم حجم دهنده خارجی حتی برای چشم های حساس نیز معرفی کرد که خاصیت پر پشت کننده پی خوبی دارد.

ریمل اصل و قلابی

2.ریمل حجم دهنده پانک دوسه

یکی از ویژگی های بارز این محصول حجم دهندگی و بلند کردن مژه ها می باشد. به گونه ای که حجم مژه ها را تا چند برابر بیشتر می کند و می توان به جای اکستنشن مژه از این نوع ریمل استفاده کرد. در حین این کار به اطراف پخش نمی شود و به مژه ها هم نمی چسپد. چون طراحی برس آن به گونه ای است که از تجمع ریمل بر روی مژه ها جلوگیری می کند. برس داخل آن به گونه ای طراحی شده است که باعث فرشدن مژه ها می شود. درست است که بعضی از افراد مژه هایی بلند دارند اما حالت مژه هایشان زیبا نیست. ولی با کمک این محصول مژه ها به سمت بالا فر می خورند و حالت می گیرند. همین امرباعث شده که امروزه طرفداران زیادی به خود جذب کند.

photo 2021 10 31 01 32 22

3.ریمل حجم دهنده سوپر لش یورن

فرمولاسیون ریمل یورن از ایجاد ماسیدگی و لکه بر روی مژه ها جلوگیری نموده و همچنین سبب می گردد تا ریمل به سرعت بر روی مژه خشک می گردد. فیبر های برس ریمل حجم دهنده سوپر لش یورن، بسیار نرم بوده و به راحتی رنگ دانه های مشکی ریمل را بر روی تمامی مژه ها پخش می نماید. رنگدانه های کاملا مشکی ریمل یورن ترکیبی بسیار مناسب برای افزایش حجم دهی به مژه ها می باشد. این ریمل مناسب افرادیست که مژه های کم پشت و کم حجم دارند و می خواهند با استفاده از ریمل ،مژه های خود را جدا کرده و به آن حجم بدهند. ریمل حجم دهنده سوپر لش یورن، ساخت کشور آلمان بوده و از کیفیت مطلوبی برخوردار است. این ریمل به خوبی مژه ها را از هم تفکیک میکند . با ویتامین های موجود در فرمولاسیون خود سبب تقویت مژه ها میشود.

Yorn Extreme Super Lash Mascara 1

4.ریمل حجم دهنده فول لش بل

بعد از اولین استفاده متوجه قدرت حجم دهی، رنگ بسیار مشکی و بلند کنندگی بسیار عالی این ریمل خواهید شد. مواد کربنی موجود در آن به خوبی روی مژه ها سوار شده و گیرایی و جذابیت چشم ها را افزایش می دهد. مواد به کار رفته در این ریمل بسیار سبک بوده و احساس سنگینی هنگام پلک زدن نخواهید کرد. همچنین این ریمل جلوه بسیار طبیعی به آرایش چشم ها می دهد. این ریمل Buildable است، بعد از استفاده سریع روی مژه ها خشک شده و در صورتی که خواهان حجم بیشتری هستید می توانید ۲ یا ۳ بار به صورت پشت سر هم از این ریمل استفاده کنید.

بل

5.ریمل ایزادورا حجم دهنده بیگ بلد اکستریم ایزادورا

ریمل بیگ بولد دارای برس مویی بزرگ از جنس فیبر با شانه‌ های کوتاه و بلند است که حجم قابل توجهی به مژه ها می دهد. ریمل بیگ بولد یکی از مشهورترین ریمل های این برند بوده و اکثر بانوان علاقه بسیار زیادی به این ریمل دارند. این ریمل حجم دهنده مورد تایید سازمان استاندارد جهانی نیز قرار گرفته است.

مایع درون محفظه محصول، حاوی بافت کرمی با رنگدانه غلیظ و کاملا مشکی است. زمانی که اپلیکاتور را از درون محفظه خارج می کنید، مواد بسیار زیادی روی برس قرار می گیرد.

محصول مژه ها را به هم نمی چسباند بلکه از کوتاه ترین تا بلندترین مژه را به خوبی پوشش می دهد. ریمل برند ایزادورا ضد آب نبوده ولی مقاومت بالایی در مقابل رطوبت دارا می باشد.

Isadora Big Bold Extreme Ultimate Volume Mascara 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *